• برابر با : Sunday - 3 August - 2025
کل اخبار 4857اخبار امروز : 0

اخبار ویژه

سه پرونده قتل در ایلام با تلاش صلح‌یاران به سازش انجامید تردد سالانه ۸ میلیون مسافر از مرز مهران رقابت ۳۴۰۰ دانش‌آموز ایلامی برای ورود به مدارس برتر رونق‌بخشی به مرز و ظرفیت‌های مرزی ضروری است پرداخت 495میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در ایلام برگزاری سی و ششمین مانور جهادی مدیریت بحران در دهلران پویش «مهر حسینی ، برای ایران» جلوه ای از ایثار و نوع دوستی ایلامی‌ها نیروگاه برق خورشیدی انبار نفت دره‌شهر به بهره‌برداری رسید ۱۲۴ فضای آموزشی در قالب عدالت آموزشی در ایلام ساخته می‌شود دستگیری 2 نفر از عاملان نزاع و درگیری در چرداول عملیات راه‌دسترسی به منطقه تفریحی گردشگری بان‌طولاب بخش سیوان ایلام آغاز شد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با مسئولان مهران: بازگرداندن ۲ زائر گمشده به آغوش خانواده‌ها در مرز مهران افزایش تیم‌های گشت کنترل ترافیک در محورهای منتهی به مرز مهران ۷۵۰ پروژه نیمه‌تمام ایلام در مسیر تکمیل آسفالت ۱۶ هزار مترمربع از معابر روستایی چوار آغاز شد سوخت‌رسانی مطلوب و بدون وقفه منطقه‌ایلام در بازگشت زائران عتبات عالیات به کشور دستگیری شکارچیان غیرمجاز یک رأس گراز وحشی در آبدانان بازگشت ۵۸ هزار زائر از مرز مهران ۶ گورستان باستانی چوار در مسیر ثبت ملی

0

رضایتمندی بیمه‌شدگان، معیار اصلی در ارزیابی خدمات است

  • کد خبر : 36297
  • 02 ژوئن 2025 - 16:23
رضایتمندی بیمه‌شدگان، معیار اصلی در ارزیابی خدمات است
مدیرکل بیمه سلامت ایلام با تأکید بر لزوم مدیریت هدفمند منابع بیمه‌ای، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و کسب رضایت بیماران، باید در اولویت برنامه‌های سازمان‌های بیمه‌گر قرار گیرد.

به گزارش هزارپیشه، نشست هم‌اندیشی سازمان‌های بیمه‌گر استان ایلام با حضور مدیران ارشد حوزه بیمه و درمان در محل اداره‌کل بیمه سلامت برگزار شد.
در این نشست، نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با اشاره به اهمیت مدیریت منابع مالی و بیمه‌ای، گفت: مدیریت منابع به معنای بهره‌گیری مؤثر و هدفمند از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای خدمات‌رسانی به جامعه هدف است؛ دستیابی به رضایتمندی بیماران، اصلی‌ترین معیار سنجش عملکرد و کیفیت خدمات بیمه‌ای است.
وی افزود: همکاری و هم‌فکری بین سازمان‌های بیمه‌گر می‌تواند بستر بهتری برای توسعه خدمات درمانی فراهم کند و از ارجاع بیماران به استان‌های دیگر جلوگیری کند و هدف ما این است که با تکیه بر توان داخلی استان، خدمات با کیفیت، منصفانه و در دسترس برای بیمه‌شدگان فراهم شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه نشست‌های تخصصی میان سازمان‌های بیمه‌گر باید به‌طور مستمر برگزار شود، ادامه داد: هم‌اندیشی، تبادل تجربه و هماهنگی، لازمه اجرای سیاست‌های مؤثر در حوزه سلامت و تحقق حقوق شهروندی بیمه‌شدگان است.
در این نشست، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی، نمایندگان سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و جمعی از معاونان و کارشناسان بیمه‌ای استان نیز حضور داشتند و دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای بهبود فرایند ارائه خدمات بیمه‌ای مطرح کردند.
پایان پیام/

لینک کوتاه : https://hezarpisheh.ir/?p=36297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.