2024-07-27

پایگاه خبری هزارپیشه

بروزترین پایگاه خبری استان ایلام


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/hezarpi2/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

⏪رتبه‌بندی فرهنگیانِ با بیش از دو سال سابقه کار/افزایش ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی دریافتیِ معلمان

◀رتبه‌بندی فرهنگیانِ با بیش از دو سال سابقه کار/افزایش ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی دریافتیِ معلمان

◀حاجی میرزایی به ایسنا خبر داد:
رتبه‌بندی فرهنگیانِ با بیش از دو سال سابقه کار/افزایش ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی دریافتیِ معلمان
↩محسن حاجی میرزایی
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان در هیأت وزیران، اعلام کرد که کلیه فرهنگیان با بیش از دو سال سابقه کار در آموزش و پرورش، بر اساس صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای در رتبه‌های یک تا پنج قرار می‌گیرند و به تناسب و رتبه‌های پنج‌گانه از مزایایی برخوردار خواهند شد که بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

↩محسن حاجی میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، جزئیات طرح تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان در جلسه یکشنبه (۳ آذر) هیأت وزیران را تشریح کرد و گفت: خوشبختانه بر اساس وعده رئیس‌جمهور و بنده در زمان رای اعتماد در مجلس طرح رتبه‌بندی معلمان امشب در هیأت وزیران تصویب شد.

↩وی افزود: مشمولان طرح رتبه‌بندی معلمان مربوط به کلیه فرهنگیان با بیش از دو سال سابقه کار در آموزش و پرورش است و بر اساس صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای در رتبه‌های یک تا پنج قرار گرفته و به تناسب رتبه‌های پنجگانه از مزایایی برخوردار خواهند شد.

↩وزیر آموزش و پرورش درباره سقف و کف دریافتی فرهنگیان از طرح رتبه‌بندی اظهار کرد: معلمان متناسب با حقوق و رتبه‌های مشخص شده از مزایای مالی برخوردار می‌شوند که از ۲۰۰ تا حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

↩حاجی میرزایی در پاسخ به اینکه “آیا برآوردی از تعداد دقیق مشمولان طرح رتبه‌بندی دارید؟” گفت: تعداد کمی از همکاران ما هستند که کمتر از دو سال سابقه دارند. بنابراین غالب معلمان ما از این حق برخوردار می‌شوند.

↩وی درباره زمان اجرا و واریز مابه‌التفاوت‌هایی که از مهرماه تا زمان اجرای طرح به وجود می‌آید نیز گفت: عملیات مربوط به تعیین رتبه به محض ابلاغ آیین‌نامه آغاز خواهد شد. باید گروه‌هایی تشکیل و افراد بر اساس صلاحیت‌ها سنجیده شده و در رتبه‌ها قرار بگیرند. به محض آنکه رتبه‌ها تعیین شد، محاسبات مربوط به رتبه‌بندی از اول مهرماه انجام و لحاظ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *