2024-07-27

پایگاه خبری هزارپیشه

بروزترین پایگاه خبری استان ایلام


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/hezarpi2/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

⏪افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای گازسوز

◀افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای گازسوز
⬅سرویس ایران- عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: پس از تغییرات قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، قیمت خودروهای گازسوز از ۷ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

↩خودروسازی
⬅به گزارش خبرگزاری کُردپرس به نقل از ایلنا، علی‌رضا پورحسنی در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو گفت: در ۱۰ روز اخیر بازار روند افزایشی داشته و از اوایل هفته گذشته که قیمت ارز افزایش یافت، شتاب افزایشی قیمت‌ها بیش از گذشته شد. اما در هفته جاری قیمت بیشتر خودروها ثابت مانده و برخی خودروها نیز روند کاهشی به خود گرفته است.

⬅وی در خصوص اثرات افزایش قیمت بنزین بر روی خودروهای داخلی و خارجی گفت: تا پیش از اعلام ناگهانی قیمت جدید بنزین و سهمیه‌بندی آن، شاهد یک شیب ملایم افزایش قیمت بودیم که علت اصلی آن نیز عرضه کم از سوی خودروسازها و تعویق تعهدات آنها بود. در کنار این عوامل افزایش و سهمیه‌بندی بنزین سبب شد که شاهد یک جهش قیمتی در بازار خودرو باشیم.

⬅عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل در خصوص آخرین وضعیت خودروهای گازسوز گفت: پس از تغییرات قیمت و سهمیه‌بندی بنزین قیمت خودروهای گازسوز از ۷ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. همچنین قیمت خودروهای هیبریدی نیز از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون افزایش داشت که به نظر می‌رسد این افزایش بیشتر به لحاظ روانی بوده است.

⬅پورحسنی تصریح کرد: اگر تغییری در میزان عرضه خودرو رخ ندهد وضعیت قیمت‌ها به همین گونه باقی خواهد ماند.

⬅قیمت برخی خودروها در روز دوشنبه به شرح زیر است:

💠پژو ۴۰۵ بنزینی ۸۵ میلیون تومان

💠پژو ۴۰۵ گازسوز ۹۵ میلیون تومان

💠پراید ۱۳۱ ۵۰ میلیون تومان

💠پراید ۱۱۱ ۵۲ میلیون و پانصد هزار تومان

💠ساندرو استپ وی ۲۱۰ میلیون تومان

💠ساندرو اتومات ۲۰۰ میلیون تومان

💠سراتو ۳۱۵ میلیون تومان

💠تیبا ۵۸ میلیون تومان

💠تیبا ۲ ۶۲ میلیون و پانصد هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *