2024-07-27

پایگاه خبری هزارپیشه

بروزترین پایگاه خبری استان ایلام


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/hezarpi2/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

پیام تسلیت ادارات ونهادهای استان ایلام درپی شهادت سردار سلیمانی/ این پست در حال بروز رسانی می باشد …

پیام تسلیت ادارات و نهادهای استان ایلام درپی شهادت سردار سلیمانی/این پست در حال بروز رسانی می باشد …

_____________________________________

‍ ‍ پیام تسلیت رییس دانشگاه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت محمد کریمیان:

انا لله و انا الیه راجعون

سردار پرافتخار اسلام، شهید قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت درراه خدا و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و سالها پس از آن در عرصه‌های مختلف همچون دفاع از حریم ائمه اطهار(ع) در کشورهای عراق و سوریه؛ سرانجام اجر خدمات خود را گرفت و به جمع یاران شهیدش پیوست.

حقیقتاً زبان و قلم از بیان عظمت مقام و ایثار و پایمردی این مجاهد والامقام عاجز است سردار دلاوری که برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از مرزهای شرافت، مردانه ایستاد و رسم دلیری و مردانگی را به نسل‌های بعد آموخت.

بدون تردید مبارزات و مجاهدت‌های این انقلابی مقاوم در دوران جنگ تحمیلی و سالها مبارزه با استکبار و صهیونیست و مزدوران تکفیری در ذهن‌ها زنده و جاویدان خواهد بود.

باغ گلگون شهادت بار دیگر شاهد حضور میهمانی عاشورایی و مجاهدی خستگی ناپذیر است که در عرصه های نبرد نور علیه ظلمت همواره با صلابت و استقامت، ایثار و جانفشانی و مشحون از فداکاری، پاسدار ارزشهای اصیل اسلام ناب محمدی و آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و مکتب الهی بوده است.

سرداری سرافراز که پرچم پر افتخار رشادت های او بر تارک پر آوازه جهاد و شهادت در عرصه مقاومت اسلامی جاودانه در اهتزاز خواهد بود و تاریخ این دیار عزت مندی را از او به یادگار خواهد داشت.

اینجانب ضایعه شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام و پاسدار دلسوخته حرم اهل بیت (ع)، سردار قاسم سلیمانی را به محضر مقدس حضرت صاحب العصر والزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دلاوران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم شهید پرور ایران و خصوصاً مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن فرمانده سرافراز، رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

محمد کریمیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

_____________________________________

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه و خصمانه آمریکایی ها، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

◾️حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه اش رسید، اما متجاوزان به حریم مردم منطقه به اهدافشان نخواهند رسید؛ راه شهدا ادامه دارد…

روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان ایلام
_____________________________________

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد ؛
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام متن پیام به این شرح است.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

▪️خبر شهادت سردار سرافراز سپاه جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی خون تازه و حرارتی در رگهای همه مبارزان و مجاهدان راه حق و همه کسانی که آرزوی نبرد در رکاب آن فرمانده شجاع در دفاع از حرم اهل بیت سلام الله علیهم داشتند به جریان انداخت و آنان را در رسیدن به آرمان شهادت امیدوار ساخت. این شهادت در حقیقت مژده فتح و پیروزی جهان اسلام در مقابل متجاوزان است.

▪️ این ترور ناجوانمردانه از سوی آمریکای جنایتکار ناشی از ناتوانی و شکست های پی در پی جبهه استکبار در مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی و درخت تنومد مقاومت در منطقه است و عواقب تلخی را برای آنان بدنبال خواهد داشت.

▪️ اینجانب شهادت این مجاهد نستوه را به محضر مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی)، ملت شریف ایران اسلامی خصوصا بیت معظم آن شهیدوالامقام و خانواده های معظم شهیدان خصوصاً خانواده های شهدای مدافع حرم ، ایثارگران ، رزمندگان و آحاد بسیجیان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سرتیپ ۲ پاسدار جمال شاکرمی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

_____________________________________
انالله و انا الیه راجعون

▪️شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی مجاهد فی سبیل الله میدان های جهاد و مبارزه با کفر ونفاق را به محضر ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای و هم رزمان او در سپاه پاسداران و آحاد ملت مسلمان و خط مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

“نورالله دلخواه”

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام

_____________________________________

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
پیام تسلیت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام در پی شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی.

شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام ضایعه بزرگ شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران توسط آمریکای جنایتکار را تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
ایشان عمری را در راه مجاهدت و مبارزه با دشمنان اسلام و ایران سپری و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند. به حق سردار سلیمانی یکی از موثرترین شخصیت های جهان اسلام در مبارزه با تروریسم بود و کینه امریکا بر علیه او پس از شکست داعش بر همگان مشخص بود.
بامداد امروز ایشان به دست حامی بزرگ تروریسم امریکای جنایتکار به افتخار و پاداش جاودانه شهادت نائل آمدند.
یقینا ملت ایران و آزادی خواهان جهان همچون همیشه نام و یاد سردار قاسم سلیمانی را لحظه‌ای فراموش نخواهند کرد.
شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام

_____________________________________
“انالله و انا الیه راجعون”
پیام تسلیت شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پی شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی

زنده واقعی شهدا هستند.

شهادت هنر مردان خداست ، کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه می کنند و شهدا نماد ایثار و فداکاری اند و همانطور که در کلام اللهی وعده داده شده بالا ترین درجات را نزد پروردگار خواهند داشت
امروز سردار رشید اسلام ،مدافع حرم امام و ولایت ، شجاعانه و عاشقانه با بذل جان خویش در راه آرمان های وطن و انقلاب اسلامی ، برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود ( سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله حسین(ع) ) رقم زد.

اعضا شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، عروج سرافرازانه سردار بزرگ اسلام و ولایت ، سردار قاسم سلیمانی که جان خود را نثار ولایت و آرمان های انقلاب نمود به محضر رهبر انقلاب اسلامی ، خانواده محترم این شهید بزرگوار و تمام مردم ایران تبریک و تسلیت عرض می کند.
شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام

_____________________________________
بسم الله الرحمن الرحیم

▪️مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند

▪️شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اسوه مقاومت و استکبارستیزی را به محضر امام عصر(عج) ،مقام معظم رهبری،عموم مردم انقلابی ایران اسلامی و استان ایلام تسلیت عرض میکنیم. بی شک راه این شهید بزرگ اسلام با وجود جوانان متعهد و انقلابی پر رهرو خواهد بود و دشمنان ایران اسلامی با تدابیر مقام عظمای ولایت تقاص سختی خواهند دید.
سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه روحانیت انقلابی،هیئات مذهبی و تشکلهای دینی ضمن محکومیت این جنایت بزرگ ،برای روح آن شهید والامقام علو درجات را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارد.
🔹اجرکم عندالله🔹

«اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام »
_____________________________________
بسم رب الشهدا و الصدیقین

((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان، داغدار کرد.

قطعاً شهادت سردار دلها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.

امروز سر دمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.

اینجانب شهادت مالک اشتر زمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران به ویژه رزمندگان ایلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و همنشینی آن سردار مجاهد با مولایشان سید الشهدا (ع) را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
حمید حیدریان
مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان ایلام
_____________________________________

🏴🏴انا لله و انا الیه راجعون🏴🏴

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت سرباز ولایت وسرافراز اسلام ،سردار حاج قاسم سلیمانی که بعد از عمری مجاهدت پر افتخار به دیدار معبود شتافت تسلیت باد.

اداره کل بهزیستی استان ایلام

_____________________________________

‍ 🏴🏴انا لله و انا الیه راجعون🏴🏴

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت سردار سرافراز اسلام و علمدار دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت علیهم السلام ؛ سردار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران همرزمش را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای ( مد ظله) و کلیه مجاهدان طریق الله و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم . روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد .

افشین مظاهری
رئیس هییت مدیر و مدیرعامل

_________________________________

انالله و انا الیه راجعون
شهادت سردار سرافراز انقلاب و اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به امام زمان ارواحنا له الفداء ، مقام معظم رهبری و امت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض مینمائیم.
راهش مستدام و پر رهرو باد .
(رئیس و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام)

_________________________________
بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
سردار بزرگ و پر افتخار اسلام آسمانی شد.
شهادت مجاهد رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فقدان بزرگ و اندوهی عمیق در قلب آزادگان و مجاهدان جهان بخصوص ملت شریف ایران و جبهه مقاومت آفرید. یقینا خون پاک ایشان سر چشمه جوشان مقاومت خواهد گردید. شهادت آن فرمانده رشید اسلام محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت باد.
مدیریت و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام

________________________________
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
 

روح بلند مجاهد خستگی‌ناپذیر و سردار جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراه ایشان حاج ابومهدی المهندس به دست ارتش تروریست آمریکای جنایتکار به یاران شهیدشان پیوست.
فرماندهی که با حضور همیشگی خود در خط مقدم نبرد با استکبار و دست‌نشاندگان پلید آن، آیه‌های استقامت و جهاد را تفسیر می‌کرد و تجسم می‌بخشید.
هرچند معتقدیم که از خون پر برکت او ده‌ها سلیمانی خواهد جوشید، اما داغ این سردار رشید سینه تمام آزادگی خواهان عالم را فشرد.

اینجانب شهادت سردار را به محضر امام عصر ارواحنا له الفداه، فرمانده معظم کل قوا، رزمندگان اسلام و همه داغداران این مصیبت تسلیت عرض می‌کنم.
به دولت تروریستی آمریکا هم صریحاً اعلام می‌کنیم که ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی این اقدام پلید را هرگز از یاد نخواهند برد و آمریکا و اسرائیل باید منتظر انتقامی سخت باشند و پیروزی حق قطعی است. 

اسد قاسمی
فرماندار شهرستان مهران
_____________________________________

” مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سرباز ولایت و یاور امت، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

ایشان با اخلاصی بی‌نظیر و مجاهدتی شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از آرمان‌های این سرزمین الهی پرداخت و پس از سال‌ها حضور در خط مقدم مبارزه با تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه دولت امریکا به لقاءالله پیوست. شهادت ایشان جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

شورای مرکزی کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شهادت الگوی شجاعت، اخلاص و انسانیت را به محضر رهبر معظم انقلاب، همسرگرامی و خانواده ایشان، همرزمان و عموم هموطنان تسلیت عرض می‌نماید.
از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای خانواده معززشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم.

شورای مرکزی کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی ایلام

_________________________________
بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تاثر و اندوه فراوان تمامی آحاد ملت ایران اسلامی گردید.

آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی، بار دیگر چهره منحوس و استکباری خود را نشان داد و قطعا این اقدام آنان بی پاسخ نخواهد ماند.

سردار قاسم سلیمانی عمر با برکت خویش را برای مجاهدت در راه اسلام گذراند و در نهایت به آرزوی همیشگی خود یعنی شهادت در راه خدا رسید.

این بزرگمرد چه در دوران دفاع مقدس با فرماندهی رزمندگان اسلام و چه پس از آن با هدایت نیروهای مدافع حرم، شجاعانه، دلاورانه و فداکارانه در راه دفاع از اسلام و حفاظت از امنیت ایران اسلامی کوشید.

اینجانب شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده محترم و معظم ایشان، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی دوست‌داران و علاقه مندان به این شهید بزرگوار، تسلیت عرض می نمایم.

فریدون همتی
استاندار هرمزگان
________________________________
🏴🏴انا لله و انا الیه راجعون🏴🏴

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت سردار سرافراز اسلام و علمدار دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت علیهم السلام ؛ سردار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران همرزمش را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای ( مد ظله) و کلیه مجاهدان طریق الله و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم . روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

ازطرف جمعی از بازاریابان و فروشندگان محصولات غذایی استان ایلام
_________________________________


پیام تسلیت مهندس محمدرضا مروارید استاندار سابق ایلام در پی شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی
_________________________________

بنام خدای شهیدان قهرمان
خبر شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی در سحرگاه روز جمعه بدون شک همه دلبستگان و شیفتگان مکتب ایثار و شهادت را عزادار کرد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازمانده قافله مردان بزرگی بود که در طول دوران دفاع مقدس خالصانه و بی ادعا جانشان را در راه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و تامین اقتدار و امنیت ایران تقدیم نمودند. نقش بی بدیل ایشان در پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و صیانت از مرزهایی که شهیدان گرانقدر در عرصه فداکاری با نثارجان عزیزشان ترسیم کرده بودند بر کسی پوشیده نیست و گواه آن مجاهدتها و رشادت های بی نظیر وی در مواجهه با جریان آمریکایی داعش است که تمام تحلیلگران جبهه استکبار را از دستیابی به نیات پلیدشان مایوس نمود. شهادت حاج قاسم سلیمانی اگر چه برای عموم مردم قهرمان و بویژه خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران ضایعه ای اسفبار و دردناک است یقینا ضامن جوشیدن خون غیرت و پایمردی در میان جوانان غیرتمند این مرز و بوم بوده و آتشی مهار نشدنی را در اردوگاه استکبار جهانی خواهد افروخت. اینجانب این مصیبت عظما را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم شهید والا مقام تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات بهشتی و برای خودم طلب شفاعت از ایشان در محضر باریتعالی و شهدای گرانقدر مسئلت می نمایم.
علی اصغر پیرانی
رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام
_________________________________

پیام تسلیت مدیر عامل پتروشیمی ایلام در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

◾️وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

◾️ مهندس تقی‌پور مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در پی شهادت مظلومانه و جانگداز سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.
در این پیام آمده است:

◾️شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و ایران و سردار جبهه‌های حق علیه باطل، حاج قاسم سلیمانی موجب تاثر، تاسف و اندوه فراوان گردید.
◾️اینجانب شهادت این الگوی اخلاق و اسوه شجاعت و انسانیت را به محضر رهبر معظم انقلاب، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تسلیت می‌گویم.
◾️ از خداوند متعال برای سردار فداکار اسلام شهید سلیمانی علو درجات و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان صبر و اجر مسالت دارم.

شاپور تقی‌پور
مدیر عامل پتروشیمی ایلام
_________________________________
پیام مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام در پی شهادت مالک اشتر زمان “حاج قاسم سلیمانی”

در پی شهادت سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه و همراهانش در فرودگاه بغداد، مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام ، در متن پیام ” سهیلا ملکشاهی ” چنین آمده است:
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ساعت ها و دقایق عمرش با مجاهدت و ایثار، مبارزه با تجاوز، بی‌‌عدالتی و تروریسم سپری شده بود، خود مورد هدف تروریست‌‌های بین‌‌المللی قرار گرفت؛
سحرگاهان جمعه ۱۳دی ماه تروریسم دولتی آمریکا در منطقه پرآشوب خاورمیانه، برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه خود افزود و مالک اشتر ولایت و امت را به فیض شهادت رساند.

سالیان سال، حضور بیدارگرانه و شجاعانه‌ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در منطقه، خواب آمریکایی‌ها را آشفته و لرزه بر اندام دشمنان استقلال و آزادی ملت‌ها انداخته بود.

اینجانبه به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی، شهادت حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهانش در بغداد را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، و ملت غیور و آزاده‌ی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

خداوند روح پاک و پرفتوح آن شهید والامقام را در جوار فیض و رحمت واسعه‌ و همه ما را از رهروان راهش قرار دهد.

سهیلا ملکشاهی
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام

_____________________________________
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که به دست شقی ترین آحاد بشر بر روی زمین به فیض شهادت نائل گشتند را به محضر امام عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض مینماییم.
کمیته امور هماهنگی مرز مهران

_____________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ
اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار غرور آفرین ایران اسلامی باردیگر خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی و ترامپ جنایتکار را در ادعاهای دورغین شان در حمایت از مردم منطقه برای جامعه جهانی به تصویر کشید ‌.که گواهی است بر عدم پایبندی به کلیه شعارهای دنیای غرب در پیروی از حقوق بین الملل و به حق می تواند حق عمل متقابل برای ایران را محفوظ دارد .سردار ایرانی ، قاسم سلیمانی که نقشی کلیدی در مهار گروه تروریستی دست پرورده آمریکا (داعش ) داشت و دل جنایتکاران را در طول این مدت مملو از خصومت نموده بود اکنون در جوار رحمت الهی آرامید و درخت مقاومت و بردباری را پربار تر از قبل نمود. ضمن انزجار و محکومیت این اقدام وحشیانه تروریستی ، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا .نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده ی بزرگوار ایشان و نیروهای سرافراز مقاومت در منطقه و به جامعه دانشگاهیان استان تسلیت می گویم.
پریچهر قنبری
رئیس دانشگاه فنی استان ایلام

_________________________________
انالله و انا الیه راجعون
شهادت سردار سر افراز انقلاب و اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به امام زمان ارواحنا له الفداء ، مقام معظم رهبری و امت اسلام تسلیت میگوییم راهش مستدام و پر رهرو باد انشالله

از طرف مدیرکل و روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای
استان ایلام
_________________________________
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

اسفندیار رستمزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پی انتشار خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه و ددمنشانه نظام تروریستی و سلطه‌گر آمریکا و تروریست های هم‌پیمانش، این شهادت را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرد و پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

▪️شهادت فرزند رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به دست نظام استکبار و سلطه که سالهاست پا بر گلوی مستضعفان عالم نهاده و ظلم و زور خود را در جای جای هستی می‌پراکند نشان از حقانیت راه ایران اسلامی و فرزندان برومندش است.
▪️داغ این سردار بزرگ هرچند جانسوز است اما پلیدان عالم بدانند که دامان ایران اسلامی تعلیم دیدگان مکتب حسینی(ع) کم پرورش نداده است و ظلمت هرگز پایدار نخواهد بود، این وعده‌ی خداوند است.

▪️زندگی پر برکت شهید سلیمانی که نماد مبارزه با استعمار و استبداد بود مشحون از آموزه‌هایی است که باید برای همه‌ی آحاد ملت روشن شود این رزمنده‌ی فداکار به آرزوی دیرینه اش رسید، اما تجاوزگران بی مایه و بی ریشه بدانند راه ایشان هرگز بی رهرو نخواهد ماند و به فضل خدا نقشه ی دشمن نقش بر آب است و خداوند به دستان یاورانش انتقام سختی از آنان خواهد ستاند.

▪️اینجانب به نیابت از دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت استان شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر مبارک امام عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهور، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم انقلابی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

اسفندیار رستمزاد
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام

_________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم

▪️من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا

▪️ آسمانی شدن سردار فداکار انقلاب اسلامی و جهان اسلام ،مالک اشتر ولایت را محضر مبارک آقا امام زمان (عج..)مقام عظمای ولایت،ملت عاشورایی ایران اسلامی و امت اسلام تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

▪️شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام راحل عظیم الشان و مجاهد فی سبیل الله بود که تمام عمر پر برکت خود را وقف دنیای اسلام و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی کرد،از جمله دستاوردهای ماندگار و ارزشمند مجاهدت ایشان بلوغ سیاسی و همه جانبه دلدادگان به مکتب اسلام در قالب تئوری محور مقاومت است که دنیا را تحت تاثیر اندیشه های خداباورانه و خدامحورانه خود قرار داده است .

▪️هرچند عروج آسمانی این مجاهد فی سبیل الله تلخ و نابهنگام بود اما افتخارات ایشان که تربیت سلیمانیهای فراوان در تراز انقلاب اسلامی و جهان اسلام میباشد، مسیر نورانی مجاهدت و جهاد در راه خدا را پرثمر نگاه خواهد داشت و انشالله دستان قدرتمند و پرتوان انقلاب اسلامی و محور مقاومت در دنیای اسلام انتقام سختی از نظام سلطه و اشرار شیطان صفت دشمن خواهد گرفت . انشالله

سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام

_____________________________________

پیام تسلیت قدرت فیض اللهی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام در پی شهادت سردار رشید اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین

▪️شکوه و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و فداکاری فرزندان این مرز و بوم است، انسانهایی که در مکتب اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و اله) درس عشق و ایثار را از قیام سرخ حضرت  ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) آموختند و بر این ایمان استوار ماندند.

خبر عروج ملکوتی سردار شجاع و سرافراز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید. اینجانب شهادت آن پاسدار حریم ولایت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)و نائب برحقش مقام عظمای ولایت و عموم مردم ولایتمدار تبریک و تسلیت عرض نموده و هم نشینی آن عزیز با قافله شهیدان و سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)و علمدار کربلا قمر بنی هاشم (ع)را از خداوند متعال مسئلت دارم.

قدرت فیض اللهی
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام
_________________________________

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا

شهادت #حاج_قاسم_سلیمانی فرمانده دلیر سپاه قدس به دست شقی ترین افراد یعنی آمریکایی های ملعون را به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب ، همرزمان آن شهید والا مقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم آزاده ایران و جهان تسلیت عرض میکنم.
آمریکای جهانخوار و ایادی مزدور و سرسپرده اش در منطقه بدانند با شهادت #سردار_سلیمانی محور مقاومت نه تنها تضعیف نخواهد شد بلکه هر ایرانی آزاده و شجاع یک #قاسم_سلیمانی دیگر خواهد شد .

بدون شک انتقام خون به ناحق ریخته این شهید عزیز و همراهانش توسط آزادگان و آزادی خواهان جهان از عوامل جنایتکار و حمایت کنندگان آنان در منطقه گرفته خواهد شد .

از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سپاه همیشه پیروز قدس می خواهم آلام دل مردم ایران و مظلومان جهان را که در پی این جنایت گستاخانه به وجود آمده است را با پاسخی محکم و سنجیده تسکین دهند .

صادق صفربیگی
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه استان ایلام
_________________________________
انا لله و انا الیه راجعون

▪️بادلی آکنده از اندوه وغم شهادت “سرباز ولایت وامت اسلام” سردار اسلام” انقلاب و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی را به ساحت مقدس امام زمان (عج) .رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ” بسیجیان سرفراز وامت شهید پرور اسلام تبریک وتسلیت عرض می نمائیم

▪️سردار سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی مجاهدی که بیشترین نقش را در مبارزه با گروه‌های تکفیری و خشونت طلب در منطقه داشت، لکه سیاهی بر ‌پیشانی کسانی شد که خاورمیانه را ملک طلق خود می‌دانند و با دخالت های پنهان و آشکار خود هدفی جز به آشوب کشیدن این منطقه و تأمین اهداف خود ندارند. 

امروز اگر حاج قاسم و ابوالمهدی به آرزوی خود رسیده‌اند اما جبهه مقاومت را به جایی رسانده‌اند که بتواند نبرد را با نیروهای تازه نفس ادامه دهد.
امروز اگر خبر شهادت مالک اشتر سیدعلی رسید اما بدانیم که این جبهه هزاران مالک دارد.خون حاج قاسم مایه حیات اسلام خواهد بود .خون حاج قاسم و ابوالمهدی عزیز، قلوب ایرانیان و عراقی‌ها و میلیون‌ها عاشق اهل بیت و دلبسته به اسلام را در راه مقاومت محکم خواهد کرد.

سید غلامرضا حسینی رییس جهاد دانشگاهی ایلام

________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم
“در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.”
شهد شیرین شهادت پاداش عمری مجاهدت خالصانه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت و نقش بی بدیل ایشان در اضمحلال دست نشانده های دولت تروریست وجنایتکار آمریکا است.
عروج ملکوتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه رزمندگان راه مقاومت به خصوص مردم شهیدپرور استان ایلام تسلیت و تهنیت عرض می نمایم.
مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان ایلام سرهنگ پاسدار مجید بسطامی

_____________________________________

بسمه رب شهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

تاریخ سراسر پرافتخار مجاهدان فی سبیل الله نشان داده که با شهادت هر مجاهدی, هزاران مجاهد دیگر جوانه می زنند و شکوفا می شوند و این وعده الهی بر کفار خونخوار و استکبار جنایتکار کاملا روشن است و براساس قرآن کریم آنها تعقل نمی کنند و جاهلانه و احمقانه به اعماق آتش و درک واصل خواهند شد.

▪️جنایات آمریکا و رژیم غاصب قدس شریف و دست نشاندگان آنها در قتل عام مسلمان در کشورهای سوریه, عراق, افغانستان, لیبی, یمن, نیجریه و … و حتی کشتار غیر مسلمانان در آمریکا جنوبی, ویتنام و ژاپن و سایر نقاط جهان بر هیچکس پوشیده نیست و تنها مبارزه با این جهانخواران و مقاومت و ایستادگی است که پوزه این درندگان را به خاک ذلت خواهد کوبید
▪️ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه و خصمانه آمریکایی ها، شهادت سردار رشید اسلام و مدافع حرم آل الله, حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه) و دیگر همرزمانش را به محضر امام زمان(عج)، فرماندهی معظم کل قوا,نیروهای مسلح کشور , مردم شهیدپرور ایران اسلامی, برادران و مبارزان جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی و همه آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

▪️ پاداش جهاد فی سبیل الله شهادت و عروج به عرش ملکوتی پروردگار است. که حاج قاسم سلیمانی عزیز را جز چنین پاداش و فیض عالی انتظار نبود.
سردار عزیز ما شهادتت مبارک.

متجاوزان امریکایی یا باید سریعا منطقه جنوب غرب آسیا را ترک کنند یا در تابوت ها مجبور به ترک منطقه ما خواهند شد و انتقام سختی در انتظارشان است.
جبهه مقاومت قدرتمند تر از گذشته به راه پرافتخار خود ادامه خواهد داد

جمعی از جوانان مبارز , رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ و مردم ایل ملکشاهی

۱۳۹۸/۱۰/۱۳
_____________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا
شهادت مالک اشتر زمان، سردار فداکار ایران، فخر جهان اسلام، سپهبد پاسدار، حاج قاسم سلیمانی فرمانده ی خدا جو و مخلص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را، خدمت حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، خلف صالح آن حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت اسلامی، سبز پوشان سینه سرخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم وطنان عزیز، دوستان و دوست داران آن مهاجر مجاهد، هم رزمان و خانواده سرافراز این شهید والامقام انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.
سردار شهید سلیمانی فرمانده ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت ومبارزه ی فی سبیل الله او است.
بی شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با حشدالشعبی در سرزمین سیدالشهداء علیه السلام، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد.
دشمن بداند پاسخ کوبنده تربیت یافتگان مکتب این شهید بزرگوار شادی زودگذر آنان را به شب تیره مبدل خواهند کرد.

الله نور کریمی تبار
نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه ایلام
_____________________________________

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.(سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت ، هنر مردان خداست و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هنرمندانه به دنبال شهادت بود و برای لقاء معشوق لحظه شماری می کرد وبالاخره پس از سالها مجاهدت درجهت اعتلای نام اسلام ، ایران و جبهه مقاومت به آرزوی دیرینه خویش رسید و به جمع یاران شهیدش پیوست ،
اینجانب شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقتدر سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مومن و پارسا و پرهیزکار ، مالک اشتر ولایت و اسوه مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و عموم دلداگان آن سردار عزیز در جهان اسلام و جبهه مقاومت و مردم شریف استان، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

علی دهقانی
رئیس کل دادگستری استان ایلام
_____________________________________
بسم الله الرحمن الرحیم

بسمه رب شهداء و صدیقین

شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی پاسدار سرافراز اسلام و ایران را خدمت رهبری معظم انقلاب ملت شریف ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض مینمایم بی‌شک خاطره رشادتها و فداکاری های ایشان در دفاع از کشور و حضور موثردر مبارزه با داعش و شکست این توطئه امریکایی، صهیونیستی، در اذهان فرزندان این مرز و بوم و ملت های مسلمانان منطقه باقی خواهد ماند رژیم تروریستی امریکا با شهادت سردار سرلشکر سلیمانی نشان داد که دنبال ماجراجویی و تشدید تنش ها در منطقه است پاسخ قاطع و هوشمندانه به این جنایت توطئه ترامپ را خنثی خواهد ساخت .

جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی
_____________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم
« الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ »

عاشقان را سر شوریدہ بہ پیڪر عجب است
دادن سر، نہ عجب
داشتن سر عجب است
واین است رسم پیروان حسین (ع)

شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران، فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، به دست امریکای متجاوز و جنایت‌پیشه، قلوب همه ملت ایران و ملت‌های منطقه را جریحه‌دار کرد و عزم ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های آزاده را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی، دوچندان کرد.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور و هم‌رزمانش را به مردم شهید پرور ایران و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و برای آن شخصیت برجسته علو درجات و غفران الهی را خواستاریم.

دکتر عبادالله فلاحی رییس سازمان نظام پزشکی و رییس شورای هماهنگی استان ایلام

_____________________________________

بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.بدینوسیله شهادت سردار سلیمانی فرمانده شجاع ودلیر سپاه قدس را خدمت مقام معظم رهبری،خانواده محترم شهدا،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نیروهای جبهه مقاومت، ،خانواده معزز آن شهید تسلیت عرض نموده وخود را دراین مصیبت شریک میدانیم ،هرچند تحمل این مصیبت سخت میباشد،ولی چون شهادت آرزوی دیرینه آن شهید سرافراز بودما هم راضی به رضای خداوند هستیم ،برای آن شهید غفران ورحمت اللهی وبرای خانواده اش صبر جمیل را آرزو داریم

ازطرف ایل شهید پرور شوهان
_____________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

صبح امروز ، خبر شهادت سردار سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، توسط نیروهای آمریکایی و در یک حمله ناجوانمردانه و بدور از میدان جنگ ، ملت ایران را داغدار خود کرد.
بی شک جهان تا ابد بابت خدماتش مدیون او خواهد بود. شهید سلیمانی ، شهید مقاومت جهانی‌ست و ان‌شاءالله خون سردار قدس ، کلید فتح قدس خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایلام️ شهادت سردار رشید اسلام، سرباز ولی امر، روشنی چشم مستضعفان و خار چشم مستکبران، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر (روحی و ارواح العالمین له الفدا) ،مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و نفرت و انزجار خود را از عاملین این حادثه تلخ یعنی آمریکای جنایتکار اعلام میدارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایلام
________________________________

انا لله و انا الیه راجعون
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
شهادت سردار سرافراز اسلام و علمدار دفاع از حریم ولایت و حرم اهل بیت علیهم السلام ؛ سردار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران همرزمش را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای ( مد ظله) و کلیه مجاهدان طریق الله و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم . روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد .

اتحادیه مرغداران استان ایلام
________________________________

<بسم الله الرحمن الرحیم>
*مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا*

خبر بسیار تلخ شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، موجب تاثر و اندوه امت اسلامی گردید.
او که تمام عمر خود را در راه آرمانهای انقلاب و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیز اعتلای کشور و اسلام صرف نمود و در تقویت مقاومت و مقابله با دشمنان، نقشی بی‌بدیل داشت ،به کابوس بزرگ آمریکا ، اسرائیل و همه دشمنان اسلام و ملت های منطقه تبدیل شده بود. آنان باید بدانند انتقام سخت خونخواهان جبهه مقاومت دامن آنان را به زودی فرا خواهد گرفت.   
بدون شک، شهادت، پاداش سال ها مجاهدت این سردار سرافراز بود و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور وی، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد و به برکت خون این شهیدان، امنیت کشور و منطقه  افزون و موجب وحدت وهمبستگی ملت های مسلمان منطقه و نیز ملت شریف ایران خواهد گردید.
اینجانب شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امت بزرگ اسلام و جبهه مقاومت و همچنین هم استانی های عزیز تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن شهید را از درگاه احدیت مسالت می نماییم.

سعید شهبازی (مدیر کل هسته گزینش استانداری ایلام)
_________________________________

بسمه رب شهدا وصدیقین
“شهادت،پاداش مجاهدان در راه خداست”
شهادت سردارسرافراز سپاه اسلام ، اسوه ایمان واخلاص وشجاعت وولایتمداری،حاج قاسم سلیمانی رابه پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)،رهبرمعظم انقلاب اسلامی وعموم شیعیان تبریک وتسلیت عرض میکنم.
روحش شاد ،یادش گرامی وراهش پررهرو باد.
رضا حسن بیگی
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان
_________________________________

پیام تسلیت توفیق مهدیزاده سرپرست زندان های ایلام

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿٢٣ احزاب﴾

از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده اند.

شهادت هنر مردان خداست

خبر تلخ و ناراحت کننده ترور سرادر سرافراز ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا باعث ناراحتی و تکدر خاطر مردم شریف و شهید پرور ایران شد.

ضایعه شهادت قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید بلند مرتبه راه حق که عمر خود را در راه سرافرازی ایران و اسلام هزینه کرد علو درجات و هم‌نشینی با مولا و مقصود خود مسئلت دارم.
_________________________________
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ*

شهادت سردار بزرگ اسلام و سرباز واقعی ولایت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می نماییم.
کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر
_________________________________

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار رشید اسلام ، فرمانده شجاع جبهه حق، حماسه آفرین هشت سال دفاع مقدس، سپهبد قاسم سلیمانی به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران و جهان اسلام تسلیت باد.

دکتر مهدی علیزاده مهاجر
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام
_________________________________

شهادت سردار مجاهد دنیای اسلام ،سرباز جان برکف ولایت ،مالک اشتر زمان و محبوب قلوب مجاهدین “حاج قاسم سلیمانی”را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب ،ملت شریف ایران ،همرزمان و خانواده این مجاهد نستوه تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
▪️ یقیناََ به همان مقدار که شهادت حاج قاسم برای اوو حلاوت داشت و سزاوار بود ، (فَرِحینَ بِما اتاهُمُ الله مِن فَضلِه “)
برای دوستداران این سردار دوست داشتنی غم انگیز و رنج آور است .

▪️بدون شک درخت انقلاب با آبیاری خون شهدا هر روز محکم تر از روز قبل در مقابل تمام ابرقدرت ها و دشمنان خواهد ایستاد وحاصل این ترور ناجوانمردانه و نابخردانه ،چیزی جزء انزجار و تنفر ‌آزادیخواهان عالم از آمریکا و تسریع در نابودی استکبار جهانی نخواهد بود.

▪️جبهه حامیان انقلاب اسلامی استان ایلام
_________________________________

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سربازان امام زمان(عج) و جهان اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و جمعی از قهرمانان دفاع از امت اسلام در برابر تروریسم تکفیری و اربابان جهانخوارشان را به محضر حضرت ولی عصر ( عج)، مقام معظم رهبری، امت بزرگ اسلام، همرزمان شهید و خانواده ایشان تسلیت و تهنیت گفته و امیدواریم خون این شهیدان گرانقدر موجب تقویت انسجام ملی و وحدت بیشتر کشورهای اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و جهان اسلام گردد.

خبر بهت آور و ناگهانی شهادت سرباز فداکار دین و میهن قلوب همه ی دوستداران ایران و اسلام را آکنده از غم و اندوه ساخت.

مردم ایران و منطقه خاورمیانه هیچگاه رشادتها و جانفشانی های حاج قاسم سلیمانی را در دفاع مقدس و نقش ممتاز و بی نظیر او را در نابودی فرقه تکفیری و تروریستی داعش فراموش نخواهد کرد.

شهادت به عنوان مزد یک عمر مجاهدت و سربازی و جانبازی گوارای وجودش باد.

بدون تردید آمریکاییهای جنایت کار از اقدام خود پشیمان خواهند شد و تاوان سختی بابت شهادت فرماندهان جبهه ضد تروریستی خواهند پرداخت.

پارلمان اصلاح طلبان استان ایلام
_________________________________

پیام تسلیت مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

شهادت مظلومانه فرمانده دلاور و سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را به عموم ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم

بی شک راه این سردار پرافتخار نظام تدوام خواهد داشت و همه ملت رشید ایران نام و خاطره این بزرگ مرد انقلابی را از یاد نخواهند برد

دکتر کریم لاله ماژین
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام
_________________________________

بسم الرب الشهداء و الصدیقین
“شهادت هنر مردان خداست”

شهادت سردار رشید جهان اسلام و جهادگر نستوه جبهه ی مقاومت، پاسدار حریم عزت، شرافت انسانیت، حامی مظلومان جهان، عصاره ی شهامت ، شجاعت ، درایت و عطوفت ، شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی را به عموم دوستداران و عاشقان ولایت و امامت در سراسر جهان، به ملت قهرمان ایران و همرزمان آن شهید بزرگوار و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

بطور قطع، پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری کماکان در اهتزاز خواهد بود.

حشمت اله عسگری
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان
_________________________________

مهندس کاظم زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام را تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه ایمان و اخلاص و شجاعت و ولایتمداری، حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و همرزمان آن شهید والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان و همه ملت ایران تسلیت می گویم

شهادت رسم و هنر مردان خدا است آنانی که چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یاد نمی‌روند چراکه در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیدند

فرمانده دلاور سپاه اسلام عمری را در راه مجاهدت و مبارزه با دشمن خبیث و شقی در آرزوی شهادت بود و از سنگر‌های هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و حریم امنیت میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و امروز به دست منفورترین دشمن بشریت و حامی بزرگ تروریسم به افتخار و پاداش جاودانه شهادت نائل آمد.

بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیرو‌های مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.

اطمینان قلبی دارم که آن شهید والامقام در بارگاه ملکوتی حضرت حق و در دایره رحمت واسعه پروردگار جایگاهی رفیع دارد و روزی خوار خوان عشق، حضرت حق است اما از اینکه کالبد خاکی او از این پس میان ما نیست سوگواریم و زانوی غم بغل گرفته ایم

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

شادمهر کاظم زاده

نماینده مردم شریف دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی

۱۳ دیماه هزارو سیصد و نود و هشت
_________________________________

بسمه تعالی

من‌‌‎ المومنین رجال‎ صدقوا ما عاهدوا الله‌‌‎ علیه فمنهم‌‎ من قضی‎ نحبه و منهم من‎ ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

حادثه‌‌‎ تلخ‎ و ناگوار شهادت‌‎ سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ( ره ) که از سربازان فداکار و خدوم‌‎ اسلام و میهن اسلامی‎ بودند، موجب‎ تاثر و تاسف‎ شدید گردید.

خسارتی که برای اسلام و ایران بسیار سنگین است و
ایران گوهری تکرار نشدنی و وجهی گران از دیپلماسی را از دست داده است.

اینجانب ضایعه‌‌‎ فقدان‌‌‌‎ این فرمانده فداکار را به حضرت ولی‎ عصر (عج‎ ) فرمانده معظم‎ کل‎ قوا، دلاورمردان‌‎ سپاه‌‎ پاسداران انقلاب‎ اسلامی‎ و همه نیروهای‎ مسلح، خانواده‎ معظم‌‎ شهدا و ملت‌‎ شریف‎ و عزیز ایران‎ خاصه بیت معظم و معزز آن قهرمان نستوه تسلیت می‎ گویم.

آنچه‌‌‌‎ که می‎ تواند این‎ حادثه را قابل‌‎ تحمل کند کارنامه سراسر ایثار و فداکاری‎ این مجاهد فی سبیل الله است‌‎ که‌‎ نقطه درخشان تاریخ‎ کشور ماست.

بی تردید مکتب جهانی شهید سلیمانی زایشی به پهنه خاورمیانه دارد وانتقام خون آن بزرگ مرد توسط شاگردان مکتبش گرفته خواهدشد.

علی مهدوی
عضو هیات مدیره شرکت دخانیات ایران

‌_____________________________________

بسم الله قاصم الجبارین منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَمضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

چه نیک گفته اند که شهادت هنر مردان خداست.آسمانی شدن سردار رشید وفداکار اسلام و ایران اسلامی، مالک اشتر ولایت حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک امام زمان (عج…)مقام عظمای ولایت ، ملت عاشورایی ایران ، خانواده های معظم شهدا وایثار گران و بخصوص مردم ولایت مدار ایلام تبریک وتسلیت عرض مینماییم..فاتحه و صلوات بر ارواح شهدا خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی وهمراهانشان…
علیرضا لطفی علی آبادی
مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
_________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم

▪️من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا

▪️ آسمانی شدن سردار فداکار انقلاب اسلامی و جهان اسلام ،مالک اشتر ولایت را محضر مبارک آقا امام زمان (عج..)مقام عظمای ولایت،ملت عاشورایی ایران اسلامی و امت اسلام تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

▪️شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام راحل عظیم الشان و مجاهد فی سبیل الله بود که تمام عمر پر برکت خود را وقف دنیای اسلام و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی کرد،از جمله دستاوردهای ماندگار و ارزشمند مجاهدت ایشان بلوغ سیاسی و همه جانبه دلدادگان به مکتب اسلام در قالب تئوری محور مقاومت است که دنیا را تحت تاثیر اندیشه های خداباورانه و خدامحورانه خود قرار داده است .

▪️هرچند عروج آسمانی این مجاهد فی سبیل الله تلخ و نابهنگام بود اما افتخارات ایشان که تربیت سلیمانیهای فراوان در تراز انقلاب اسلامی و جهان اسلام میباشد، مسیر نورانی مجاهدت و جهاد در راه خدا را پرثمر نگاه خواهد داشت و انشالله دستان قدرتمند و پرتوان انقلاب اسلامی و محور مقاومت در دنیای اسلام انتقام سختی از نظام سلطه و اشرار شیطان صفت دشمن خواهد گرفت . انشالله

سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام

_________________________________

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار رشید اسلام ، فرمانده شجاع جبهه حق، حماسه آفرین هشت سال دفاع مقدس، سپهبد قاسم سلیمانی به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران و جهان اسلام تسلیت باد.

فرهاد صیدی رئیس اتحادیه شرکت تعاونیهای مرزنشینان ایلام استان ایلام

_________________________________

‍ ‍ ‍ ‍ بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

▪️ نه در باور می گنجد، نه ما قادر به باور آن هستیم خبر سهمگین شهادت شیر شب های خوف و وحشت، فاتح پرفتوح سرزمین عراق وشامات، فرزند صالح نظام ، سردار دلهای عاشقان الله و مستضعفین و امید دل مردم جهان اسلام سردار سپهبد،

“حاج قاسم سلیمانی”

اینجانبان با قلبی شکسته، بغضی در گلو ، وجودی نا آرام چون افتاده بر موج دریای طوفان زده ، اما ناباورانه هنوزهم شهادت این بزرگمردِ را، محضر رهبر معظم و امید پرفروغ دنیای اسلام، عموم مسلمین و آزادگان جهان بویژه مردم استان ایلام تبریک و تسلیت عرض کرده واز خداوند منان برای همه دوستداران آن سردار مهربان ،صبر بر مصیبت را مسئلت می داریم.

روابط عمومی شورای اسلامی استان ایلام
_________________________________

‍ ‍ ‍ ‍ بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

▪️ نه در باور می گنجد، نه ما قادر به باور آن هستیم خبر سهمگین شهادت شیر شب های خوف و وحشت، فاتح پرفتوح سرزمین عراق وشامات، فرزند صالح نظام ، سردار دلهای عاشقان الله و مستضعفین و امید دل مردم جهان اسلام سردار سپهبد،

“حاج قاسم سلیمانی”

اینجانبان با قلبی شکسته، بغضی در گلو ، وجودی نا آرام چون افتاده بر موج دریای طوفان زده ، اما ناباورانه هنوزهم شهادت این بزرگمردِ را، محضر رهبر معظم و امید پرفروغ دنیای اسلام، عموم مسلمین و آزادگان جهان بویژه مردم استان ایلام تبریک و تسلیت عرض کرده واز خداوند منان برای همه دوستداران آن سردار مهربان ،صبر بر مصیبت را مسئلت می داریم.

روابط عمومی شورای اسلامی استان ایلام

_________________________________

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

▪️خبر شهادت سردار سپهبد وسرافراز سپاه جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی خون تازه و حرارتی در رگهای همه مبارزان و مجاهدان راه حق و همه کسانی که آرزوی نبرد در رکاب آن فرمانده شجاع در دفاع از حرم اهل بیت سلام الله علیهم داشتند به جریان انداخت و آنان را در رسیدن به آرمان شهادت امیدوار ساخت. این شهادت در حقیقت مژده فتح و پیروزی جهان اسلام در مقابل متجاوزان است.

▪️ این ترور ناجوانمردانه از سوی آمریکای جنایتکار ناشی از ناتوانی و شکست های پی در پی جبهه استکبار در مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی و درخت تنومد مقاومت در منطقه است و عواقب تلخی را برای آنان بدنبال خواهد داشت.

▪️ اینجانب شهادت این مجاهد نستوه را به محضر مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی)، ملت شریف ایران اسلامی خصوصا بیت معظم آن شهیدوالامقام و خانواده های معظم شهیدان خصوصاً خانواده های شهدای مدافع حرم ، ایثارگران ، رزمندگان و آحاد بسیجیان وهمکاران شریفم در کل شبکه محترم وعظیم پستی کشور تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

هدایت فیلی
مدیرکل پست استان ایلام
_________________________________

“بازگشت همه به سوی اوست”

پاداش جهاد فی سبیل الله شهادت و عروج به عرش ملکوتی پروردگار است. که حاج قاسم سلیمانی را جز چنین پاداش و فیض عالی انتظار نبود.
سردار عزیز ما شهادتت مبارک.

هیات کبدی استان ایلام
________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار رشید، سلحشور و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهان ایشان به دست دولت تروریست و جنایتکار امریکا را به محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌ نمایم.

سردار شجاع و بزرگ اسلام و سرباز ولایت با مجاهدت های خالصانه و شجاعانه در خط مقدم مقاومت نقش بی بدیلی در حفظ وحدت و انسجام ملت های منطقه داشت و به عنوان پرچم دار جبهه مقاومت ایستادگی را به همگان آموخت.

بدون تردید راه سترگ ایثار و مقاومت سردار فداکار و عالی مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

شهادت این مجاهد شریف و فداکار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی)، امت و ملت ایران تبریک و بخصوص جامعه کارشناسان و مهندسین استان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای روح شهید والامقام و عالیقدر آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزا، بستگان و ملت شریف و امت اسلامی صبر جزیل خواستارم و اعلام می کنیم که راه پرچم دار عزت ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

محمدناصرناصری
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان ایلام

_________________________________

محمدناصرناصری مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام در پیامی شهادت سردار سلحشور اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار رشید، سلحشور و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهان ایشان به دست دولت تروریست و جنایتکار امریکا را به محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌ نمایم.

سردار شجاع و بزرگ اسلام و سرباز ولایت با مجاهدت های خالصانه و شجاعانه در خط مقدم مقاومت نقش بی بدیلی در حفظ وحدت و انسجام ملت های منطقه داشت و به عنوان پرچم دار جبهه مقاومت ایستادگی را به همگان آموخت.

بدون تردید راه سترگ ایثار و مقاومت سردار فداکار و عالی مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

شهادت این مجاهد شریف و فداکار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی)، امت و ملت ایران بخصوص جامعه روستایی وعشایر تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای روح شهید والامقام و عالیقدر آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزا، بستگان و ملت شریف و امت اسلامی صبر جزیل خواستارم و اعلام می کنیم که راه پرچم دار عزت ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

_________________________________

بسم رب الشهدا و الصدیقین
خبر دردناک فقدان عظیم وجود نازنین مالک اشتر زمان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تنها بشارت الهی زنده بودن شهدا و متنعم بودنشان بر سر سفره نعمات خداوندی میتواند التیام بخشد
بار دیگر دست پلید شیطان بزرگ امریکای جنایتکار فرزندی بی بدیل از مادر میهن عزیزمان ایران اسلامی را به خاک و خون کشید و دلهای همه ما را به سوگ نشاند
البته که شهادت آرزوی دیرینه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و جز شهادت هم اجر همسنگ و سزاواری برای یک عمر مجاهدتهای آن فقید سعید انتظار نمیرفت
اینجانب شهادت سرباز رشید اسلام و ایران و سردار ولایی مان را به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای حفظه الله و خانواده های معظم شهدا و سپاهیان جان برکف و همه آحاد میهن اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم
روحش شاد و راه خونینش پر رهرو باد

نعمت اله بیرانوندی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان
_______________________________
بسم الله الرحمن الرحیم
“بسم الرب الشهداء و الصدیقین ”
شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی پاسدار سرافراز اسلام و ایران را خدمت رهبری معظم انقلاب ملت شریف ایران و پاسداران شریف انقلاب اسلامی تسلیت عرض مینمایم بی‌شک خاطره رشادتها و فداکاری های ایشان در دفاع از کشور و حضور موثردر مبارزه با داعش و شکست این توطئه امریکایی، صهیونیستی، در اذهان فرزندان این مرز و بوم و ملت های مسلمانان منطقه باقی خواهد ماند . داریوش باقری مدیرانتقال برق استان ایلام

______________________________
بسم الله الرحمن الرحیم .سلام درود خداوند برپیکرپاکت ای مالک اشتر زمانه..ای شیر مرد سبز پوش همیشه درصحنه ..ای عزیزدل مادر.شهادتت مبارکت باشد.بارفتنددل مردم ایران بیقرار نگاهت هستند .شهادتت افتخاربزرگی است برسربرگ دفتر ملت ایرا ن .تسلیت میگویم به مردم شهید پرور ایران اسلامی وخانواده های شهداء ورهبرمعظم انقلاب و خانواده سپاه . شهادت بزرگ مرد مالک اشترسپاه اسلام که اسم و نامش خواب راحت رااز داعش .آمریکا .واسرائیل گرفت .تسلیت باد ایران سرافراز..ازطرف مردم شهید پرور بخش صالح آباد

_________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ (آل عمران – ۱۶۹)»

خبر شهادت سردار رشید سپاه اسلام، انقلاب و ملت ایران سپهد حاج قاسم سلیمانی، دل پیر و جوان ایران زمین را غرق در ماتم کرد. سردار سرافراز انقلاب و اسلام و سرباز وفادار رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید. ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت ایشان به ساحت مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب و عموم آزادگان و مسلمین جهان به ویژه شیعیان اهل بیت علیهم السلام برای آن شهید والامقام علو درجات و حشر با سیدالشهداء علیه السلام مسئلت می نمایم.
پیمان پورنجفی
سرپرست ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام

_____________________________________

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت شریف و آزاده ایران ، تسلیت عرض می نمایم.
علیرضا آئینی مدیر شعب بانک سپه استان ایلام
_________________________________

تسلیت حوزه هنری استان ایلام

_________________________________

بسم الله القاصم الجبارین

السلام علیک یا انصار الحسین(ع)

با درود بی پایان به خدمت شما مردم ولایت مدار و شهید پرور ایلام که با ابراز همدردی و عزاداری بی نظیر در غم شهادت سردار رشید اسلام مجاهدت های آن سید شهدای مقاومت را پاس داشتید .به استحضار شما میرساند مراسم عزاداری شب سوم شهادت حاج قاسم عزیز از طرف ایل غیور و شهید پرور پنجستون امشب شنبه برابر با ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ساعت ۲۰ در مسجد امام خمینی(ره) روستای چالسرا برگزار است از همه ی آحاد مردم شریف بخصوص مردم شریف ایل پنجستون‌ دعوت میشود که بار دیگر با حضور خود عشق به شهادت و مکتب حسین بن علی(ع) و قدردانی از مقام بسیار ارزشمند سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را نشان دهند.

#چالسرا.هفت چشمه.بانقلان
مهدی آباد.چمآب.فاطمیه.گمار

#حوزه مقاومت بسیج شهید فتحی زاده
#پایگاه مقاومت بسیج روستای چالسرا
#هیئت مذهبی انصار الحسین چالسرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *