2024-07-27

پایگاه خبری هزارپیشه

بروزترین پایگاه خبری استان ایلام


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/hezarpi2/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

مدیریت که نباشد؛ بحران فوران می کند…

جناب آقای استاندار؛ آیا وقت این نرسیده است؛ یک خانه تکانی کنید؟ و این استان را از بی تدبیری های چندباره نجات دهید؟!؟!؟

✍️ایرج مقدم؛ مدیر مسئول پایگاه خبری هزارپیشه

قابل توجه مدیران استان به ویژه استاندار محترم ایلام جناب آقای دکتر بهرام نیا

جناب آقای استاندار؛ آیا وقت این نرسیده است؛ یک خانه تکانی کنید؟ و این استان را از بی تدبیری های چندباره نجات دهید؟!؟!؟

آیا انصافا خودتان این وضعیت را قبول دارید؟!؟!؟

به نظر شما با اولین باران ساده باید مدیریت بحرانتان بحران آفرین باشد؛ و آرامش را از ملت بگیرد؛ و مردم حیران و سرگردان منتظر تصمیمات آبکی مدیران زیر مجموعه جنابعالی باشند؟!؟!؟

آقای دکتر ما نباید برای یک موضوع ساده از شما شاکی باشیم؛ و این در صورتیست که مدیرانتان توانایی مدیریت داشته باشند؛ نه اینکه استانی سرگردان ثانیه ای منتظر باشند؛ تا ببینند حضرات چه تصمیمی خواهند گرفت.

یک استعلام ساده از هواشناسی و پیش بینی یک باران چندساعته و اعلام تعطیلی مدارس در شب گذشته بنظرتان کار بسیار سختیست یا مدیریت جنگ هسته ایست؟!؟!؟

تعطیلی یک مقطع تحصیلی و سرگردانی مردم برای رساندن فرزندان خود در دو مقطع دیگر و دانشگاه ها در کمتر از ده دقیقه بنظرتان در شرایطی که تصاویر وضعیت خیابان ها گویای همه چیز بود؛ کار ساده ای هست؟!؟!؟

ترافیک بوجود آمده و استرس دانش آموزان و اعصاب خوردی اولیا ممگن است برای مدیران جنابتان بی اهمیت باشد؛ اما واقعا نشانه خوبی نیست.

در اولین آزمون و بارندگی چندساعته تمامی خیابان های شهر ایلام  در زیر آب غرق شد؛ آیا این سزاوار شهری است که تا کنون این وضعیت را تجربه نکرده است؟!؟!؟

براستی آیا اگر شهرداری وظیفه خود را بخوبی انجام داده باشد؛ هم اکنون شاهد این وضعیت بودیم؟!؟!

جناب آقای دکتر بهرام نیا در مجموع بدانید و می دانیم؛ که وضعیت مدیریت استان بحرانیست که با یک باران وضعیت بحرانی می شود؛ وگرنه این نه اولین باران شهر ایلام است؛ و نه این اولین تصمیمات مدیریت بحران و یا عملکرد شهرداری…

جناب آقای استاندار؛ این را بدانید که در مجموع هر نقصی در عملکرد مدیران استان باشد؛ جنابتان به عنوان مدیریت عالی و ارشد باید جوابگو باشید؛ و قطعا عملکرد جنابعالی تابعی از عملکرد مدیران زیر مجموعه مدیریت زیر مجموعه است؛ و با وضعیت موجود نمی توان به آن نمره قبولی داد.

نمی خواهیم مشکلات استان را در این وضعیت لیست کنیم؛ اما بدانید از وضعیت موجود چندان راضی نیستیم؛ و روزی گرفتار یک حاشیه و بحران هستیم.

شایسته است؛ واقعیت ها را بپذیرید و در اولین فرصت با یک یا علی به وضعیت مدیریت استان سر و سامانی دهید و مدیرانی که لیاقت مدیریت را ندارند بدون کوچکترین فوت وقت تعویض نمایید و استان و سرنوشت آن را از بی تدبیری ها نجات دهید؛ و ایمان داشته باشید؛ این استان سرشار از استعدادهای مدیریست؛ و جهت اطلاع جنابتان در دولت قبل ۵ نفر از فرزندان این استان استاندار استانهای دیگر بوده اند؛ و کرسی مدیریت کرسی خدمت است و ارث پدری هیچکسی نیست؛ و کرسی مدیریت را به شایسته ها بسپارید.

امیدواریم واقعیت ها را بپذیرید؛ و در جهت  رضایت خداوند و رضایت خلق خدا؛ آستین همت را بالا بزنید؛ و شاهد یک خانه تکانی مناسب در بدنه مدیریت  استان  باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *