2024-09-08

پایگاه خبری هزارپیشه

بروزترین پایگاه خبری استان ایلام


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/hezarpi2/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

⏪ بیانیه کانون دانشجویان ودانش آموختگان استان ایلام در محکومیت کشتارمردم بی دفاع کرد در سوریه

🔘بیانیه کانون دانشجویان و دانش‌‎آموختگان استان ایلام در محکومیت کشتار مردم بی دفاع کُرد در سوریه

دولت دیکتاتور و جنایتکار ترکیه در راستای وحشت و ترس از مخاطره‌ی امنیت سرزمینی خود، نه تنها مردمان بی دفاع کُرد در ترکیه، بلکه این‌بار مردم مظلوم و بی دفاع کُرد روژئاوا سوریه را با شدیدترین حملات نظامی مورد تجاوز قرار داده و آنها را به خاک و خون کشانده است. باید به این تفکر فاشیستی و توهم‌زا پایان داد که با ریختن خون کودکان و زنان و مردان بی دفاع و مظلوم می‌توان امنیت سرزمینی جعلی خود را تأمین کرد. باید به این تفکر پایان داد که کُردها همواره قربانیان تاریخ در منطقه هستند، زیرا در عصر خرد و اندیشه به سر می‌بریم و دولتمردان ترکیه باید بدانند که حفظ امنیت سرزمینی با زور و تجاوز و ریختن خون کودکان مظلوم بدست نیامده و تداوم نخواهد داشت.
کشورهای منطقه و جامعه‌ی جهانی باید هرچه زودتر جلوی این کشتار مظلومانه کُردها را در کشور سوریه گرفته و از شعار دادن دوری و خواسته‌ی خود را در عملی کردن آتش‌بس فوری به کار گیرند و رهبران متجاوز و خونخوار ترکیه را متقاعد کنند که هرچه زودتر نیروهای نظامی خود را از شمال سوریه بیرون بکشد. از دستگاه دیپلماسی فعال و آگاه کشورمان می‌خواهیم که همچون گذشته فعالانه عمل کرده و هرچه زودتر با کمک سایر کشورهای منطقه و جامعه جهانی جلوی تجاوز و کشتار بیشتر مردم مظلوم کُرد در سوریه را بگیرد.
کانون دانشجویان و دانش‌آموختگان استان ایلام این اقدام وحشیانه و تروریستی آشکار دولت ترکیه علیه بشریت را محکوم کرده و خواهان پایان دادن هرچه زودتر این تجاوز آشکار به مناطق کردنشین شمال سوریه می‌باشد.

شوری مرکزی کانون دانشجویان و دانش‌آموختگان استان ایلام

___________________________
ilamhezarpisheh@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *