2024-09-19

پایگاه خبری هزارپیشه

بروزترین پایگاه خبری استان ایلام


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/hezarpi2/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

بیانیه جنبش حماس به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

بیانیه جنبش حماس به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
سردار سلیمانی
جنبش حماس در بیانیه شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، جنبش حماس در بیانیه‌ای شهادت سردار قاسم سلیمانی را به رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: سردار سلیمانی از برجسته‌ترین فرمانهدهان نظامی ایران بود و نقش مهمی در حمایت از مقاومت فلسطین در زمینه های مختلف داشت.

جنبش حماس در ادامه شهادت چند تن از شخصیت‌های حشد الشعبی عراقی در این حمله را تسلیت و تاکید کرد: جنایت‌ها و عربده‌کشی های مداوم آمریکا که منجر به ایجاد تنش در منطقه شده است و همه این سیاست ها در خدمت رژیم صهیونیستی است را محکوم می‌کنیم.

در بیانیه جنبش حماس همچنین آمده است که آمریکا مسئول خون هایی است که در منطقه عربی ریخته می شود و سیاست ها و رفتارهای آمریکا بدون توجه به منافع ملت ها و آزادی و ثبات آن ها، باعث ایجاد تنش می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به این اقدام تروریستی آمریکا، بیان کرد: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *