2024-09-08

پایگاه خبری هزارپیشه

بروزترین پایگاه خبری استان ایلام


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/hezarpi2/public_html/wp-content/themes/newsphere/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

برای موج بازگشت زائران آمادگی ڪامل داریم

رئیس شوراے هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام: برای موج بازگشت زائران آمادگی ڪامل داریم

صادق علیمرادی؛ رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام: 

آمار خروج زائران نسبت به ورود آنها به کشور کاهش یافته است که این موضوع حکایت از بازگشت زائران به کشور دارد که با توجه به تجارب سالهای گذشته، توانسته‌ایم با برنامه ریزی مدون و حضور استان‌های معین خدمات در خوری به زائران ارائه دهیم.

باتوجه به آغاز موج بازگشت زائرین از مرز بین المللی مهران؛ ۲ سقاخانه ثابت و چندین نقطه سیار در پایانه مرزی مهران با ظرفیت تا ۳۰۰ هزار بطری آب در روز، توزیع آب بسته بندی و خنک را در بین زوار بر عهده دارند.

تأمین آب پایدار موکب‌های سطح استان از نخستین نقاط ورودی به استان تا مرز بین‌المللی مهران با استفاده از مخازن و خطوط انتقال و همچنین استفاده از تانکر‌های آبرسانی سیار انجام می‌گیرد.

در راستای تامین برق پایدار برای مواکب و پارکینگ‌های بزرگ اربعین نیز، تأمین برق ۱۷٠ موکب، بیش از ۸٠٠ چشمه سرویس بهداشتی مسیر، روشنایی پارکینگ‌های شماره ۱ و ۲ اربعین انجام شد.

صنعت آب و برق استان در پذیرایی از موج بازگشت زائرین از آمادگی کامل برخوردار است؛ تامین آب و برق پایدار برای ارائه خدمات در خور زائرین بدون کوچکترین مشکل، نشان از حمایت‌های بهرام نیا؛ استاندار جهادی ایلام، مدیریت جهادی و هم افزایی مدیران صنعت آب و برق استان دارد که امیدواریم تا بازگشت آخرین زائر از این کنگره عظیم، شاهد تداوم آن باشیم.

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *